tirsdag 15. mars 2011

And the winners are....


Trumpetfanfarer och stormande jubel. Hela Norge och Sverige och kanske till och med resten av världen har stått stilla sen klockan tolv idag i väntan på resultatet av give awayen hos Gekko. ;-)
Och nu äntligen kan vi stolt meddela resultatet!!

De två ordinarie priserna, presentkort om 150 norska kronor var att använda i Gekkoshop går till följande härliga tävlande:
Lillefant & Janne J.
Gunnhild med bloggen Meis

Och så har jag dragit två extrapriser, varsin Gekkomössa i mitt Cirkustyg i valfri storlek 42/44, 46/48, 50/52 eller 54/56 till dessa två:
Jenny R som kommenterade 4 mars kl 15:03 (Jag hittar ingen kontaktinformation, du måste ta kontakt inom en vecka, annars får jag nästan lotta jag ut mössan till någon annan :-)
Mockolini

Till alla ni som inte vann vill jag säga tack för den överväldigande responsen på tävlingen! Det känns otroligt kul!
Och sen förstås, grattis alla fyra vinnare!
Janne J och Gunnhild: ni kan väl maila mig så ska jag ordna med rabattkod till webshopen!
Jenny R och Mockolini: mailar ni mig adress och önskad storlek på mössan så får ni en mössa på posten!

info(a)gekkogekko.se

3 kommentarer:

LustigLinda sa...

grattis till vinnarna :-)

Gunnhild sa...

woow!! første gang jeg vinner noenting som helst..jippi!!

Janne J. sa...

Yes!! Kjempe artig og sjå at eg har vunnet:D Tusen takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no